Een nieuwe functie, waarin jij alle vrijheid hebt om jouw visie en strategie te vertalen naar een toekomstbestendige organisatie op gebied van KAM. In deze spilfunctie ben jij dé expert op het gebied van KAM/QHSE. Jij vindt het belangrijk dat de werkomgeving kwalitatief goed en veilig is én dat er rekening wordt gehouden met het milieu. Je hebt een veelzijdige rol: van het vormgeven en optimaliseren van bedrijfsprocessen tot coördineren en adviseren. En dat allemaal binnen ons groeiende en hechte bedrijf!
Geen dag hetzelfde
Met jouw kennis en ervaring krijg jij als eindverantwoordelijke de volledige vrijheid om de afdeling vorm te geven op het gebied van KAM/QHSE. Jij bent het eerste aanspreekpunt als het gaat om kwaliteitsvraagstukken, advies en ondersteuning. Je bent sparringpartner voor KAM-gerelateerde vragen vanuit de organisatie en stelt het beleid, richtlijnen en procedures op het gebied van KAM op. Je adviseert daarbij gevraagd en ongevraagd het management.
Ook ben je operationeel actief: je begeleidt audits, doet onderzoek, verzamelt informatie, schrijft en beheert kwaliteitshandboeken en andere plannen. Jij zorgt dat de processen rondom kwaliteit, arbo en milieu op orde zijn. Je hebt een brede kijk op deze onderwerpen en neemt verschillende vraagstukken onder de loep. Daarnaast heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel en vind je het leuk om te adviseren, organiseren en coördineren. Dit alles doe je om ervoor te zorgen dat onze organisatie nog beter wordt in wat we al doen! Verder houd je je bezig met:
- het uitzetten van een strategische koers voor KAM en deze vertalen naar praktische richtlijnen voor medewerkers binnen de organisatie;
- opstellen, optimaliseren en harmoniseren van het KAM-beleid en het verstrekken van advies aan de directie;
- aansturen, coachen en ontwikkelen van het KAM-team;
- ondersteunen en adviseren van projecten en projectteams op gebied van kwaliteitsborging;
- zorgen voor kennisdeling, waarbij je collega’s meeneemt en traint op het gebruik van de kwaliteitsborgingsystemen van Hellebrekers;
- uitvoeren van projectkwaliteitscontroles en interne audits. Je schakelt en onderneemt actie bij afwijkingen, je zet het auditprogramma uit en bewaakt de opvolging;
- creëren van draagvlak op het gebied van KAM op alle niveaus binnen de organisatie;
- implementeren van nieuwe certificeringen en ondersteunen bij het behouden van bestaande certificaten.
Jouw nieuwe werkplek
Hellebrekers is het bedrijf achter een legio technische oplossingen. Oplossingen die ertoe doen, nu en in de toekomst. Wij begeven ons in twee ‘takken van sport’: Water & Leisuretechniek en Industriële Automatisering. Als KAM-Coördinator ben je onderdeel van de afdeling Facilitair, die ondersteunend is aan de twee business units. Je geeft sturing aan KAM en je geeft leiding aan de KAM medewerker. Je manager is de financieel directeur en je werkt vanuit ons moderne hoofdkantoor in Nunspeet.
Dit breng jij mee
Al onze collega’s verschillen. Bij ons werken voetbalfanaten, hardlopers, wielrenners, klussers, computer freaks, watersporters, skiërs, dierenliefhebbers, vliegtuigspotters en muzikanten. Wat we gemeen hebben: we tonen eigenaarschap in ons werk, willen voorop lopen als het gaat om expertise, zijn kritisch op ons eigen werk en dat van anderen en werken graag samen om het beste resultaat te bereiken. Herkenbaar? Je bent welkom binnen Hellebrekers!
Verder ben jij communicatief vaardig en weet je als geen ander dat organisatiesensitiviteit een belangrijke eigenschap is binnen deze functie. Je bent gewend om zelfstandig, planmatig en proactief te werken en dat doe je het liefste bij een no-nonsense organisatie. Daar voel jij je thuis! Voor deze functie vragen wij daarnaast:
- affiniteit met veiligheid, techniek en duurzaamheid;
- hbo werk- en denkniveau;
- bij voorkeur een aantal jaar werkervaring in procesverbetering en/of verandermanagement;
- kennis van het organiseren van verbetertrajecten.
Goed om te weten: dit zijn onze richtlijnen. Beschik jij over andere kwaliteiten die ook bij deze functie passen? Ook dan komen we graag met je in contact.
Omdat jij ertoe doet…
Kun je als KAM-Coördinator op basis van een 32- of 40-urige werkweek rekenen op onder andere:
- een goed salaris dat wordt afgestemd op jouw opleiding, kennis en ervaring;
- een prettige familiaire werksfeer en positieve en betrokken collega’s;
- 25 vakantiedagen en daarbovenop 13 adv-dagen;
- om te beginnen een tijdelijke overeenkomst voor 12 maanden die we graag omzetten naar een overeenkomst voor onbepaalde tijd;
- een pensioenregeling via PMT;
- een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer;
- de mogelijkheid om met korting een elektrische fiets te leasen;
- afwisseling in je werkzaamheden, omdat geen project hetzelfde is;
- volop ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden om te groeien op professioneel en persoonlijk gebied.
Hellebrekers, jouw tweede thuis?
Enthousiast over de functie van KAM-Coördinator? Wacht dan niet langer en reageer meteen. Wil je eerst meer weten over de vacature of over Hellebrekers? Neem contact op met Sanne Dijkstra via 06 – 13 88 59 27.
Interesse in deze vacature?
Neem contact op met Recruiter Sanne of solliciteer direct

Innovatie
ruimte om te innoveren
en te poinieren

Uitdaging en afwisseling
werken aan hoogwaardige
technieken en unieke
maatwerkoplossingen

Oog voor elkaar
unieke familiesfeer waar
werkplezier centraal staat
Het sollicitatieproces
Sollicitatie
Je hebt gesolliciteerd naar een functie of een open sollicitatie ingezonden.
Het eerste contact
We nemen telefonisch contact met je op om jou te leren kennen en om het eerste gesprek in te plannen.
Eerste gesprek
We maken graag persoonlijk kennis met je en zijn nieuwsgierig naar je verhaal.
Vervolggesprek(ken)
Je ontmoet directe collega’s die jou meer kunnen vertellen over de inhoud van de werkzaamheden.
Voorstel
Je ontvangt een voorstel van ons waarin wij aangeven graag met jou de reis te vervolgen.
Match
Gefeliciteerd! Je bent onderdeel van de Hellebrekers familie!