Een eerste indruk zegt alles – jij zorgt ervoor dat bezoekers bij Hellebrekers zich meteen welkom voelen. Je verwelkomt klanten en collega’s met een glimlach, beantwoordt telefoontjes professioneel en ondersteunt bij diverse secretariële taken. Geen dag is hetzelfde in deze afwisselende rol!
Dit ga je doen
Als receptionist(e) ben jij het visitekaartje van onze organisatie. Het secretariaat is dé plek waar externe relaties, maar ook collega’s terechtkunnen met vragen. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je driedaagse werkweek ziet er over het algemeen zo uit:
Gasten ontvangen en begeleiden naar de juiste plek;
Verzorgen van een goede kop koffie of thee voor onze gasten;
Inkomende telefoontjes afhandelen en gesprekken doorverbinden;
Agendabeheer en beheren van vergaderruimtes;
Hotelreserveringen en vluchten boeken voor collega’s;
Post en e-mails verwerken;
Ondersteunen bij administratieve en secretariële werkzaamheden.
Dit breng jij mee
Gastvrijheid zit in jouw DNA. Je gaat graag met mensen om, bent representatief, vriendelijk en weet altijd overzicht te houden – ook als het hectisch is. Jouw positieve energie, behulpzame houding en empathie brengen jou ver in deze functie. Je werkt zelfstandig, maar bent ook een echte teamspeler. Verder zien we graag:
minimaal mbo werk- en denkniveau;
ervaring in een vergelijkbare functie is een plus;
je kunt goed overweg met Microsoft Office (Outlook, Word, Excel);
je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels;
je bent beschikbaar op dinsdag, donderdag en vrijdag.
Omdat jij ertoe doet…
kun je als receptionist(e) op basis van een 24-urige werkweek rekenen op:
een gemoedelijke, familiaire werksfeer en betrokken collega’s;
38 vrije dagen per jaar (op fulltime basis);
een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
reiskostenvergoeding;
jaarlijkse winstuitkering;
goede pensioenregeling via PMT;
veel extra’s zoals korting op het leasen van een (elektrische) fiets;
afwisseling in je werkzaamheden;
volop ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden;
de mogelijkheid tot een collectieve zorgverzekering;
leuke uitjes en activiteiten zoals het zomerfeest, barbecue, kerstborrel, pubquiz, padeltoernooi en de jaarlijkse skitrip;
gezellige vrijdagmiddagborrels om het weekend in te luiden.
Jouw nieuwe werkplek
Bij Hellebrekers: het bedrijf achter vele technische oplossingen. Je werkt op ons moderne kantoor in Nunspeet, waar jij het eerste aanspreekpunt bent voor iedereen die ons bezoekt. Je maakt deel uit van het team Secretariaat, een hecht en gezellig team dat – naast jou – bestaat uit nog vier collega’s (een management assistent, secretaresse, secretarieel medewerker en nog een receptioniste). Samen zorgen jullie ervoor dat alles soepel verloopt.
Hellebrekers, jouw tweede thuis?
Enthousiast over de functie van receptionist(e)? Wacht dan niet langer en solliciteer direct! Wil je eerst meer weten of heb je vragen? Neem contact op met Sanne Dijkstra via 06 – 13 88 59 27.
De kennismakingsgesprekken vinden plaats in de eerste twee weken van juni.
Interesse in deze vacature?
Neem contact op met Recruiter Sanne Dijkstra of solliciteer direct

Innovatie
ruimte om te innoveren
en te poinieren

Uitdaging en afwisseling
werken aan hoogwaardige
technieken en unieke
maatwerkoplossingen

Oog voor elkaar
unieke familiesfeer waar
werkplezier centraal staat
Het sollicitatieproces
Sollicitatie
Je hebt gesolliciteerd naar een functie of een open sollicitatie ingezonden.
Het eerste contact
We nemen telefonisch contact met je op om jou te leren kennen en om het eerste gesprek in te plannen.
Eerste gesprek
We maken graag persoonlijk kennis met je en zijn nieuwsgierig naar je verhaal.
Vervolggesprek(ken)
Je ontmoet directe collega’s die jou meer kunnen vertellen over de inhoud van de werkzaamheden.
Voorstel
Je ontvangt een voorstel van ons waarin wij aangeven graag met jou de reis te vervolgen.
Match
Gefeliciteerd! Je bent onderdeel van de Hellebrekers familie!